Σπιτική μερέντα με φουντούκια χωρίς ζάχαρη

160
Σπιτική μερέντα με φουντούκια χωρίς ζάχαρη

Υλικά

6 κουτ. σούπας σκόνης κακάο χωρίς ζάχαρη

2 φλιτζ. φουντούκια

3 κουτ. σούπας λάδι καρύδας

½ φλιτζ. γάλα ρυζιού

2/3 φλιτζ. ακατέργαστο, βιολογικό μέλι

1/8 κουτ. γλυκού, ροζ αλάτι Ιμαλαΐων (Σχ. Εν. Δράσης: ή φυσικό θαλασσινό αλάτι)

Εκτέλεση

Προθερμάνετε το φούρνο σας στους 180C. Απλώνετε τα 2 φλυτζάνια φουντούκια σε ένα φύλλο ψησίματος. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα ενιαίο στρώμα και μοιράσετε τα ομοιόμορφα. Καβουρδίστε τα φουντούκια για 12 λεπτά, ή μέχρι να είναι ελαφρώς καφέ.

Αφαιρέστε τα φουντούκια από το φούρνο. Τοποθετήστε μια καθαρή πετσέτα κουζίνας στον πάγκο σας και ρίξτε τα φουντούκια σε αυτήν. Τα τυλίγετε και στη συνέχεια τα τρίβετε έντονα. Αυτό θα αφαιρέσει τον φλοιό τους. Ενδέχεται να παρατηρήσετε ότι κάποια φουντούκια φέρουν ακόμα τον φλοιό τους, κι αυτό είναι εντάξει, μην σας ανησυχεί.

Αφήστε να κρυώσουν εντελώς και τοποθετήσετε τα στο μίξερ σας. Ανακατέψτε έως του δημιουργήσουν μία αλοιφή φουντουκιού

Προσθέστε τα υπόλοιπα συστατικά σας στο πολυμίξερ, αλλά χρησιμοποιήστε μόνο το ήμισυ του γάλακτος ρυζιού (δηλαδή το 1/4, αντί για το 1/2 της κούπας). Ανακατέψτε τα υλικά έως ότου ομοιογενοποιηθούν. Αν είστε ευχαριστημένοι με την σύσταση τότε τελειώσατε. Αν εξακολουθεί να είναι πολύ παχύρευστη, προσθέστε λίγο περισσότερο από το υπόλοιπο γάλα ρυζιού.

Αυτή η σπιτική υγιεινή συνταγή μερέντα είναι πολύ εύκολο να γίνει. Χρησιμοποιήστε όσο θέλετε και στη συνέχεια διατηρήστε την στο ψυγείο σας. Κατά την αποθήκευση, βάλτε τη σε ένα αεροστεγές δοχείο για να αποφευχθεί η οποιαδήποτε αλλοίωση. Διατηρείται για μέχρι και μια εβδομάδα, εάν δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσετε όλο πριν από αυτό το διάστημα.

 Πηγή